Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

lari dari rumah


Salam...

hari ni ku ade kat UMP Gambang..actually semalam lagi dah ade kat sini pasal attend 
meeting ngn MPP.. macam² ler yg dibincang kn..tapi nt lah bgtau..
tunggu diorg bg minit minit meeting,,insya'Allah(God will) aku akan publish kt mahasiswa² sekalian...ok² abaikan cerita tuh..

sekarang nak cite pasal 'lari dari rumah'...haaaa ape kes???
kes nye..ak rasa seolah-olah diriku sedang lari dari rumah..
bukan itu jek..terase cam lari dari masalah pon ader..isk3

rumah yg aku maksudkan ni ialah lari dari KK5~ hoho
kalo kt Pahang, hari isnin ni kan cuti..so aku telah 'melarikan diri' dari sane dan
'bercuti' di UMP Gambang..cube bayangkan 4 hari di KK5 tnpe buat pape...huuuishh xtahan..
bukan ape..kt sane cm terhad je kn..ak duk sane..maybe ak terperuk jek dlm bilik tuh..tak habes² ngn fesbuk..jadi..baiklaa ak dtg kt Gambang nih..walaupun kadar peratus ak online fesbuk same jek~hahaha

kalo kt Gambang nih..ak bleh jalan² gk..p jumpe membe2 ke kn ;)
tp kali ni aku datang sini bukan dengan tangan kosong..tapi ak bawa skali set ping-pong..yeah²!
aku bajet nak main ping-pong minggu nih..sape2 yg terbace akan post ni..
n terase nak main ping-pong,,ajak la yer!

tambahan pule minggu ni acara SukFac UMP pun acara ping-pong,catur ngn takraw..jadi boleh la aku turun padang tengok wakil fakulti aku main dan bagi sokongan padu kt diorg sume..harap kali ni EMAS menanti bagi FKEE @ EEES!

ok,, itu je kut nk cite..cam panjang lebor plak kan...so sape² yang free esok tu..
mai la turun sekali yer!

hmm sebelum terlupe malam ni kt Masjid UMP Gambang ni ade ceramah.Penceramah dy dijemput khas lagi tu..memang rugi la kalau anda yg bace ni duk dekat ngn masjid, tapi tak pi sane!rugi²~sebenarnye aku agak dukacite lah pasal ak pasti yg kt KK5 tu ade yg teringin nak pi..tapi tak de 'kenaikan' utk ke sini..jadi yg duk Gambang tu.....p lah malam ni meramaikan@mengimarahkan majlis ;)

Klik 'link' utk maklumat lanjut pasal program petang ni. [link]

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales