Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

formspring | Ulasan Soalan


Assalamualaikum w.b.t ,Salam Sejahtera..dan Semoga berjaya kpd anda semua! (ttbe je kn~) XD

Rasa macam sudah bersedia,tapi bila fikir sangat,macam belum sedia lagi.Rasa macam nak,tapi bila fikir-fikir,macam tak nak pun ade...apekah dy?


rata-rata kawan formspring aku dah jawab soalan ini..n rata-rata jawab - "kahwin"..tu je korg pikir kn..isk3 :D

tp ketahuilah soalan tu lah bermain-main dlm fikiran ku setelah mendapat berita/makluman yg aku di offer atau lebih tepat,sudah dilantik utk memegang sesuatu amanah.huhu

Mula-mula aku fikir,aku macam sudah bersedia utk melaksanakan amanah itu.tapi bila fikir sangat macam belum sedia lagi.pastu  aku rasa macam nak,tapi bila fikir-fikir,macam tak nak pun ade.


Bila fikir sgt;aku perlu fikir akan akademik gk kn..mmpu ke aku bertahan bila pegang amanah yg berat lg?Aku fikir macam-macam sehingga harapan ibubapa ku utk melihat aku.berjaya dlm akademik.

tekanan..sangat tekanan.waaaaa wa rasa mau menangis woooo...amanah,bukan lah satu perkara yg ringan.haishhh.takot.sume bnde ni akan dipersoal satu hari nanti.tp mmg akademik ku jd keutamaan gk,skg utk dapat 1 class degree kn...aku skg hanya berharap Allah kurniakan aku 2nd upper class degree je...
Harap rakan-rakan yg membaca dapat doakan kejayaan aku.dan anda juga berjaya.mungkin lebih dari aku :)

Sekarang: aku menerima amanah itu.sebab aku terima?kwn aku kate xbaik selfish..n ade betulnye dy kate gitu.aku pun terima.dan bos2 yg lepas kate.tanggungjawab ni xberat mne.n xkan kacau study ku sangat.n aku harap,perkara tu betul lah..waaaa gua mau rehat! huhuk

Ok cukuplah saja ulasan@jawapan utk soalan diatas.perghhh ni antara entry yg aku cuba elak utk tulis dlm blog.sebab,xsuke cite2 sedih ni..huhuk bad aura~ anyway..kalau korg de nak kate pe2 komen la ek :)

Utk bos2 yg terbace,maaf,penulisan ini just perkongsianperasaan dgn kawan2~ huhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales