Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

Selamat Mengundi Semua!




Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera


Hari ni dah pembuangan undi.Pembuangan undi bermula pada tetapan berikut:
                  
                    Tempat : Kompleks Sukan,UMP Gambang  dan Bilik Aktiviti FKEE,UMP Pekan
                    Waktu pembuangan undi : bermula 9pagi - 5petang

Selepas beberapa minit(dlm 30minit-sejam) pengundian ditutup, pemenang akan di umumkan di Kompleks Sukan,UMP Gambang.

Aku terasa nak pergi tengok,tapi esok ada test micro-c dan quiz pcomm..ayayaya~

Kepada rakan-rakan sekalian,aku ulang sekali lagi dan lagi, jangan undi berdasarkan paras rupa semata-mata.Attitude tu yang penting.dan tidak semestinya perlu pangkah yang pandai berkata-kata.yang penting dia pandai membuat kerja.

Serius aku fikir, fikir dan fikir sapelaaa aku nak pangkah ni.hmmm anda???
Aku sangat yakin, akan ada undi by rupa.Sangat yakin.Cuma tak tau ramai ke tak.

               "eh muka dy ni MACAM boleh jd MPP je"
                      "CUN r dy,pangkah dy lah"

adoiii kalo korang ade fikiran cam tu, baiklah korang tekan link yg x seberapa ini.

Perhatian,kalau korg de fikiran macam kata atas je k..kalau x, xyh tekan link kt atas tuh.

Please,make a good decision. for UMP and of-course for Pekan Campus.

Selamat Menjalankan Tanggungjawab Sebagai MAHASISWA UMP!  
                

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales