Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

lari motif...


Assalamualaikum w.b.t dan Salam sejahtera buat pembaca sekalian! Sihat tak? Kalau sihat,alhamdulillah...kalau tak sihat atau kurang sihat,alhamdulillah gk,sebab Allah nak ampunkan dosa-dosa kecil kita ;)

Dikala ku menulis ni,hati agak kurang tenang gak,tak tau kenapa.Moga-moga Allah tenangkan hati ku.ameen~

Entry ni just nak bgtau,yang rasanya blog ni cm hilang motifnye waaaaaaaaaa....kalo ikutkan aku nak kongsikan pengalaman-pengalaman yg telah ku timba selama ini. tapi buat masa ni tak tertulis lagi kn?hmmmm

tah bila lah untuk aku rajin tulis semua tu.alangkah bagus kalau ada alat bacaan fikiran dan terus automatik tertaipkan.mesti dah banyak entry tertulis..hohoho.tp apakan daya,kerajinan menaip itu...pasal itu lah aku wujudkan tumblr pula.Sebab,tak perlu tulis panjang..tapi banyak reblog ayat2 cintun jep...haha
xper2 insya'Allah kt ctu akan aku cuba update dgn ayat-ayat yang aku ambil dari wall kawan-kawan fb ku yg lain.

kalau tgk wall aku,mmg aku update status tah pe2 kan..jiwang je memanjang~
(ni yg ak dpt dgr dr org lain -.-")
so kalau rajin boleh tengok kt tumbr ku di http://fariskokoro.tumblr.com/ atau boleh add akaun facebookku.
Bukan nak promote fb,cuma bila aku update tumblr nih, automatik dia akan update kt wall aku. :)
FBku : Faris Kokoro



 
aku seorang SU??

Okeh! next nak promote sesuatu lak....promote ape?promote my project for this 2011 year (one of). Ini salah satu projek under kelab SAE-UMP Chapter, kitorg join event Shell Eco-Marathon Asia 2011...detail akan ku cuba wt entry khas,insya'Allah kalau rajin..huhuh.





ni salah satu design.yang lain boleh tengok kt blog rasmi.

Apa-apapun jemput untuk jenguk blog rasmi kitorg kt http://saeump-sem2011.blogspot.com/  k :)
dan belilah FAN T-SHIRT kitorg..kalau anda UMPians..haaaaaa beli la..support team UMP! kalau bukan UMPian pun boleh..jgn risau,tiada diskriminasi~ hehehe

Korg boleh je contact ku kalau nak tau atau ada nak tanya apa-apa~ Jangan lupa utk LIKE page kitorg gak k! boleh KLIK link nih; https://www.facebook.com/pages/SAE-UMP-Chapter-Shell-Eco-Marathon-Asia-2011/159285234125540

k..itu saje kot.Doakan team kiteorg menang yer! thx ^^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales