Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

fasal bola|terima kasih Harimau Malaya!


Assalamualaikum w.b.t
sumber dari affsuzukicup.com


rata-rata anda mesti sudah tahu akan kejayaan team kita,team Harimau Malaya telah menjuari Piala Suzuki AFF dan mereka semua alhamdulillah selamat tiba di lapangan terbang KLIA pada jam 2 petang smlm. TAHNIAH buat skuad HARIMAU MALAYA!! seriusly..penulis(akula~) sangat bangga dgn kejayaan dorg2 sume nih!selepas 14 tahun weyyy..laaaaaaame tu!akhirnya..tahun ni kita menjuari gk!yeeeeeeha!!!

"Cool!" tu aku tujukan kpd hero kita, bro Khairul Fahmi Che Mat . dy cool je walaupun terkena laser dr...xtau la dr spe..yg pasti..seseorang yg childish n xde semangat kesukanan! awal2 permainan mule lak tu kn~tp aku pasan skali je la..xtau la kalo de byk kali~ dan kini mungkin ramai wanita terpikat dgn keCool-an c khairul fahmi ni..n nasihat aku,xyh la..dy dh berpunye n dy seroang yg setia...cne aku tau?bce la blog pacar dy..hoho


Safee Ali,penjaring gol terbanyak sepanjang Piala AFF Suzuki 2010 ini. "Piala ini merupakan hadiah kepada semua rakyat Malaysia bagi tahun 2010." (lebih kurg gitu kot) ayt ni ak dpt dr iklan ke hape kt TV1...

K Rajagopal (xjumpe link fb..kalau ade pon, fake profile je), seriusly membawa perubahan dlm arena bolasepak Malaysia..aura rakyat Malaysia utk menyokong team Malaysia sangat luar biasa...dengan kemenangan team kita pada Piala AFF Suzuki 2010 ni..harap2 arena bolasepak negara senantiasa mendpt sokongan positif!aku sentiasa menyokong arena bolasepak Malaysia!!walopon xlayan sgt bola~ haha :D

Safiq Rahim, diberi kepercayaan oleh K. Rajagopal sbg Kapten pasukan Harimau Malaya.dan org pertama menyentuh piala Suzuki AFF setelah 14 tahun penantian (selain pemberi piala tu la..hoho).Pujian ptot diberikan kpd beliau juga yo! n last but not least...

Mahali Jasuli, pemain berjersi no. 18 dan juga merupakan kwn aku...isk2 ak agk baru tau la jugak dy antra pemain bolasepak negara dlm beberapa bulan yg lepas.dan disebabkan aku ni xtengok@layan bola sangat, final 1st leg merupakan game pertama aku tgk kwn aku sorg ni main..mmg smgt la aku tgk 1st leg tu!n puas hati bile kita menang 3-0 kn! lagi2 time gol dr tandukan Safee yg sepakannya  berpunca dr tendangan drpd Mahali.mmg terbaik!Mahali juga ade try bwk 'solo' time 1st leg yg lepas.time tgk dy bwk tu..ak rse cm maen fifa/pes jek~ hoho.bangga kot!

ape2pon..disebabkan kemenangan yg dibawa oleh mereka. hari ni diistiharkan cuti oleh PM kita..walopon cuti ini xbermakna bg aku yg bergelar student yg smmgnye tgh cuti..huhu.TAPI cukup bermakna bg kakitangan kerajaan,dan pekerja2 yg lain..

Sekian sahaja.terima kasih kerana membaca :)


*dlm post kali ini aku menyatakan aku sangat BANGGA dengan kejayaan pasukan Malaysia,Harimau Malaya. namun itu,disini ingin aku menasihati diriku ini supaya berhati dlm BERBANGGA-BANGGA risau akan membawa penyakit RIAK.. #PesananKhidmatMasyarakat :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales