Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

kad ATM baru~


Assalamualaikum w.b.t


sumber maybank2u.com.my

yep!itulah wajah kad atm maybank aku yg baru setelah kad yg lame dh hilang time balik dari China ritu. Dompetku telah hilang! Alhamdulillah,dlm dompet tu ade kad atm n resit2 time kt China jek. IC,lesen,matric kad dan lain2 kad sume ade kt simpanan lain.

tapi sakit la resit2 tu hilang.pasal nak kene wat laporan kewangan secara individu utk lwtn ke China tu....moga2 Allah permudahkan dan senantiasa bantu aku dlm selesaikan hal2 tu ~.~

sekarang aku tnpa dompet atau lebih sedap dipanggil purse ..aku guna ni je....

~ purse baru ku ~


see..skrg aku gune tu je utk letak duit ku..classic gitu~ hoho
tu sebenarnye bekas tisu restoran time kt China..mempelbagaikan pengunaan ~.~
xpe..duit ak sket je.. so xpe kot ;)

k itu saje..next entry terasa nk cite fasal bola lagi kot..kalo yg belum bace,yg b4 this bleh klik [sini] 

Sekian,doakan aku dpt purse baru k..hehe :)

Kesihatanku pun belum pulih sepenuhnye gk..batuk2,selsema.
doakan moga2 kesihatan ku bertambah baik :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales