Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

Cantiknya~


Salam,,

hari ni boleh katekan full day ade kt fakulti terchinte...dari awal pagi sampailah kul 7 lebih..xsure lak lebih bpe..kalo nak cite dari awal pagi tu,,kohfem la korg bosan nk bce nye~ hoho

tp skg yg nk diceritakan time nk balik tuh..dlm 7pm++ gitu, dh magrib time tu..tp still kt bilik gerakan..pastu on da way nk balik tu terserempak la ngn JP(jututera pengajar) nmenye..hmm xtau lak..(isk3)

dy tanye la aku "Buat projek PSM ke?"..aku pon jwp"Eh2 tak la..sy buat.." ak pon xtau nk jwp ape..
time tu ak tengah pegang printer ku..mmg patot ler tnye buat psm ke x kn~ haha

tp ape je ak buat..cume ingin memindahkan printer yg selama ni ade dlm bilik gerakan tu ke kolej kediaman terchinte ak..sempena exam week yg menjelma nih >.<

ok back to da story....bile dh bebual tuh..encik tu tnye "Duduk KK mne?"..sudah pasti ak jwp "KK5".
n encik tu pun tidak semena-mena ajak ak folow skali nek kete dy...pasal dy kate dy pon nk ke sane..nk g makan kt kafe..


aku pun ape laaagi!oho dengan hati yg senang "boleh gk tu;)"
time on da way p kk5 blok c tu..ada kesahnye..p ngn 3 org staf..naik kete...open story yg masyuk jiwe ak juge..hehe nak tau??tunggu~ (kalo ttbe rse nk tulih la yerp :)


haaaa itulah Cantiknya ~


ape yg cantiknye?bagi aku, yg cantek itu perjalanan yg Allah s.w.t susun.

1st : Terjumpe secara xsengaja encik tu..
2nd: Walaupun ak blum lg smyg magrib time tu..Allah masih membantu ku
3rd: Percepatkan aku utk tiba di bilikku n utk terus solat.(alhamdulliah:)

Ya Allah cantiknya susunan Mu..itu yang Engkau tunjukkan kepadaku..masih banyak lagi perkara yang Engkau telah susunkan, aturkan kepadaku..cuma Engkau nampakkan atau tidak sahaja..sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui mana yang baik,mana yang buruk.Engkau tabahkan hati ini.aku sangat memerlukan ketabahan hati ketika ini.sangat sangat perlu Ya Allah..bantu lah aku,hamba yang lemah ini,ameen~

2 comments:

aya ~(^_^)~ said...

alhamdulillah...

f.f said...

tu bru cite dari kul 7pm++ kn...
kalo cite utk satu hari...xtebace~
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales