Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

konflik diri


Salam and Very Good Day to all!

Perselisihan atau pertentangan antara individu, idea, kepentingan dll: beliau memberi amaran kpd orang-orang yg hendak menimbulkan ~ antara kaum di negeri ini; cerita itu penuh dgn ~ jiwa, antara kasih dan tanggungjawab; berkonflik berselisihan, bertentangan, ter­libat dlm sesuatu konflik
sumber 
maksud diatas merupakan maksud konflik secara general..tapi bila di fokuskan kpd 'konflik diri'..
apa agak-agaknya yg bermain di dlm fikiran anda?bagiku konflik diri ni berlaku sejak anda berusia 13 tahun dan keatas iaitu diperingkat awal remaja...mencari diri atau identiti diri juga dikatakan salah satu konflik diri dan itulah tujuan post ini~ hoho

baiklah...ape yg nak diceritakan sebenarnye ni?sebenanya ak menghadapi konflik diri di mana,ak ingin mencari nama yg sedap utk diri ku..(nama yg sedap lagi satu) aku tau..aku sudah ade nama yg sedap yg telah diberikan kpd ku oleh ibubapa ku..tp nme yg aku cari ni nme laen...name maya ku~ hoho
jadi utk itu, aku telah letakkan poll disebelah kanan blog ku ini utk korg plih mne satu name yg sedap..

jadi pilih la ek..setakat ni de 3 owg je yg vote dan result dy pon kowg leh bace kn..jd cepat2 vote kerana ketika aku tulis ini tinggal lagi bpe jam je sehingga poll itu akan tamat!ayuh undilah name yg anda rase sedap!wahaha :D

sekian sahaja utk post kali ni!

Selamat bercuti hari minggu semua!Exam just around the corner~ huhuhuk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales