Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

a.d.i.l.a


Salam,,

Sebelum terlupa akan nama kt atas tu..aku nk tulis le entry ni khas memperingati kwn ku yg bernama adila...penekanan disini..KAWAN oook? ;)

Adila..hmm saat perkenalan selepas spm..gadis manis perak yg dtg ke selayang duduk di rumah makcik dy (kot)..n kerja sementara kt shopping mall yg terkenal di selayang iaitu,Selayang Mall! :D

Time tu keje kt kt parkson as storboy..satu2nye kerja yg pakaiannye relax..berseluar jean,dan bertshirt hijau...xmcm cashier atau promoter yg korg salu nmpk kt park son tuh XD

Adila ni lak keje as promoter@staff@cashier...aku pon dh lupe~ haha
Ingt nme je... kisahnye time muda remaja masih single belaka..cari kwn lain jantina menjadi keutamaan,ditambah lak dh hbis belajar (spm je pon~)...agk lame la gk bile masa berlalu,time2 sblum2 dh hbes keje kt sne,lepas dapat twrn kt matrik negeri sembilan(KMNS).ade kisah menarik yg hendak diceritakan;
Kisahnya, adalah kakak@staff mude la jugak,dy p galakkan aku tackle c adila nih..hahaha hadehh terus ak pikir nk mulekan tindakan ke x..agak2 ape pilihan aku ek?wahaha!dengan slumbernye aku....mengabaikan pesanan akak tuh..serius akak tu galakkan,aku pon hampir terkesan.tpi aku pikir nak cari kt matrik r!kahkahkah

tp apepon..no fon dy pasti aku ade kn..tp sekarang dh xde lagi..huhu!tah p mne ntah ;'( xpe..time kt matrik ak ade gk contc dy..tnye dy ade kt mne,n dy smbung ke form 6 n masuk PULAPOL...ohoo bakal polis tu!skg ni dh jd polis kot~ ak msg dy time2 dy amik STPM kot..STPM dy amik,latihan kt pulapol pon ade..perghh 2 in 1...memang lame giler xcontc dh ni..mengape ttbe aku tulis post ni? ni gara2 kwn aku de sebut nme 'adila' kt fesbuk..hohoho.thanks for remembering me for that name..heeee :P

banyak sebenarnye kisah sy0k berlaku pde diri aku ni..kt aku la..xtau ler anda2 yg membaca ni syok..xpe kalo ak syok sendiri pon xkesah..wahaha!lg best time kije kt sne..ade gk nak tackle ak tuuuu..waaa korg cye x?maybe pasal aku salu lepak kt tmpt dy kot..dy ade pkwe,tp bru break ke hape ntah..ingatan makin xjelas :D

ape2 pon ak still dgn decision aku, nak cari kt matrik..hahaha..hadehh msuk mtrik smte2 nk mencari jodoh?apakah????haha relax2..tu sampingan je k..yg penting study tu!cewahhhhh! B-)

okeh..itu je kot..aku masih hutang 1 entry pasal ciri-ciri yg ak gtau kt post sebelum ni...xtau bile mau tulis..harap2 aku xlupe kisahnye..haishh almaklumlaa..buzzzy~ hehe!sekian sje..wassalam :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales