Pages

وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ

Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu bermanfaat bagi orang-orang yang beriman

–Az-Zaariat: 55

Kisah Citam :Tak pe kan?


Salam,

 Haaaa entry ni mengisahkan tentang kucing lagih...


          
Gambar-gambar yang baru diambil khas utk entry kali ni :)

Cute enggak?Ada tohmahan mengatakan anak2 kucing ini akan dijual..dlm entry ini aku MENYANGKAL HABIS-HABISAN tomahan tersebut! (sori lan..hoho)

Baik, tengah hari tadi balik je dari solat Jumaat, mcm biasa, akan lalu 'ruang tamu' kediamanku, lalu singgah r kejap tgk anak2 kucing yg hak penjagaannya masih samar atas tanggungjawab siapa.

Aku dengan tiba-tiba terpikir, "Balik cuti ni aku balik dengan kereta,pe kate kalau aku bawak balik rumah?" 
haaaaa menarik tak idea aku tuh?buat sesetengah orang pasti dan pasti tak puas hati dengan idea aku nih~ 
aku tau siapa itu~ hoho...tapi 

ade beberapa kekangan utk berbuat sedemikian pasalnya, aku hanya terfikir utk bwk anak2 kucing tu jek..maknye(Citam) ditinggalkan..apamacam?ok tak?

Aku rasa cam kejam disitu...taaapi,macam teringin sangat jer nak bawak balik rumah...adekah aku perlu teruskan plan ni??tak kan nak biarkan je time cuti2 ni?Kalo ye,ak kena bersedia utk menerima kehilangan Citam sekeluarga selepas naik cuti..kemungkinan utk dy menghilang mesti ade kn?huhuk

Apa yang perlu aku lakukan?
Cuti dah dekat dh ni...last paper hari Isnin ni, tu pon xstudy pape lagi..(kuar tajuk sket..haha)
Tak pe kan kalau ak teruskan idea aku tu?Ke tak baik?ke kejam?ke......?????

Sila berikan pandangan anda di ruang komentar k..terima kasih :)

*gambar yang diambil tidak menggunakan flash - tidak membahayakan nyawa anak kucing tersebut 
**gambar dia begitu adalah disebabkan faktor camera yg agak rosak..huhu

3 comments:

mira syuhada said...

hoooih!!?? bw blik umah? mengikut prinsip qawaidh fiqh..niat tidak mghalalkan cara ok...

::..farhana..:: said...

waaa...aku nk sekor..haha...^^,

Faris Kokoro said...

mira..ekk?hbes cara yg btol cne??
farhana..adik bradik xleh berpisah...nt sedih woo..kalo ak nk bwk..bwk tige2 trus~ hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © aku.dia.kamu. Design By Best Website Design
Buy Traffic and Templates On Sales